Sarbatorim 15 ani de Dacia Plant la Brasov

Buna tuturor!

Pentru ca locuiesc in Brasov, probabil cel mai frumos oras din Romania, nu puteam sa nu va povestesc putin despre ceea ce se va intampla pe data de 2 iulie 2017. Cei de la Dacia Plant implinesc 15 ani de cand au aparut pe piata din Romania. Acestia au sediul in Bod, o localitate langa Brasov, preparand suplimentele alimentare, din plante atent alese, intr-o fabrica ce respecta toate normele impuse unor fabrici de medicamente. Cu prilejul implinirii acestei varste frumoase, cei de la Dacia Plant ofera brasovenilor, si nu numai, un concert simbolic aniversar Pasarea Phoenix. Concertul va avea loc pe data de 2 iulie 2017, incepand cu ora 19.00, in Piata Sfatului, Brasov, intrarea fiind libera.

fb_concert_aniversar-768x432

In continuare, o sa va povestesc cum m-au ajutat produsele Dacia Plant, in doua situatii importante pentru sanatatea mea.

Dacia Plant si produsul lor gemoderivat – tinctura din mladite de zmeur, mi-au fost de mare ajutor acum cativa ani cand m-am confruntat cu sindromul ovarului polichistic si cu o amenoree de toata frumusetea. Am consumat aceasta tinctura timp de sase luni si problemele mele au inceput incet incet sa dispara.

Apoi, am auzit de faimosul produs Detoxicolon pulbere. Am fost curioasa sa-l incerc si sa vad daca are efectele scontate si asupra mea. Stilul de viata sedentar si mancatul neregulat si-a pus amprenta asupra sanatatii mele. Am fost in dubii la inceputul administrarii produsului, dar dupa cateva zile, corpul meu a inceput sa reactioneze bine la acesta.

In ziua de azi folosesc cu drag, atat eu cat si familia mea, ceaiuri si anumite suplimente alimentare.

19401034_10155270578586605_793866612_o (1)

Daca sunteti curiosi sa vedeti ce produse comercializeaza cei de la Dacia Plant, puteti arunca o privire pe situl lor. Zilele acestea puteti gasi oferte 1+1 la anumite produse, precum si un concurs aniversar ‘I love Dacia Plant’ prin intermediul caruia puteti castiga un weekend la Brasov sau 14 pachete surpriza Dacia Plant.

La cat mai multi ani, Dacia Plant!

Cu drag,

Roxana.

Leave a Reply

